A kdo že my jsme? Turba.cz Pardubice, jak mnozí rádi říkají.
Jsme tým, rodinná firma, která repasujeme převážně turba, neboli turbodmychadla nejen pro osobní vozy u nás na pobočce v Chrudimi(Ano, přestěhovali jsme se po 15 letech z Pardubic). Výhradně tímto oborem se náš tým zabývá více než 15 let a nějací členové i déle. A tak zkušenosti jak s poškozením, ale i opravou turbín máme opravdu značné. To využívají mechanici z širokého okolí ať už z autorisovaných servisů, či menších dílen. A můžete jich využít i Vy, nám nevadí pokud si nečím nejste jisti, nevíte proč se turbodmychadlo porouchalo a nebo jen potřebujete pomoci s výběrem toho přesného modelu pro vaše auto.
My nejsme překupníci, nebydlíme až nezvykle blízko hranic a u nás nemusíte čekat, až Vámi objednané turbo někde objednáme z ciziny. My je prostě repasujeme u nás, můžete k nám přijít na pobočku a cokoliv vyřešit tady. Máme všechny základní turba na nejčastější vozy co jezdí na českých silnicích na skladě připravené a tak Vám šetříme čas. Né že by nám opravy trvaly dlouho, většina zakázek je totiž připravená do druhého dne a když ho přinesete ráno, tak bude hotové už i odpoledne. Víme totiž, jaké to je, když Vám zůstane auto na zvedáku a máte čekat, proto se snažíme vždy vyhovět zákazníkům a mít turbodmychadla připravené dopředu.
Dílů tady držíme plný sklad a tak pro nás není problém plnit vaše požadavky, ať už máte Octavii nebo cokoliv jiného.
Nebojíme se ani atypických turbodmychadel a tak už jsme opravovali turbodmychadla na veterány, různé stroje či vozítka, ikdyž ty trvají déle.
Jak opravy probíhají?
Připravujeme pro Vás kompletní video, abyste měli představu, jak to u nás vypadá a čím si Vaše turbodmychadlo projde, když ho k nám dovezete.
1. fáze - První kontrola turbodmychadla po vizuální stránce, hledají se možné příčiny toho, na co si zákazník stěžuje.
2. fáze - Turbodmychadlo se přijme, označí se, umeje se a následně rozebere na jednotlivé díly.
- v této fázi se určí poškození turbodmychadla, jestli je potřeba opravit, či jen vyčistit nebo nastavit
3. fáze - Turbodmychadlo se znova vymeje, tentokrát vevnitř a je připraveno na pískování.
- hliníkové části putují do skelné pískovačky, ty litinové pak do železné. Po pískování jsou tyto části zbaveny rzi a všech ostatních olejů a usazených spalin.
4. fáze - Určité díly jdou na leštění, jiné na lakování. Turbodmychadlové svody pak na rovnání.
5. fáze - Turbodmychadlo jde na seskládání. Všechny špatné a nevyhovující díly jsou vyřazené a místo nich jdou díly nové, ať už kompletní střed z přímo z fabriky, či nové geometrie naklápění lopatek nebo ventil, ať už podtlakový či elektrický.
6. fáze - Testování a nastavení. Každé turbo musí být správně nastaveno, aby dosahovalo správného plnícího tlaku v těch správných otáčkách. to je kritická fáze v repasování turbodmychadel. Turbodmychadlo na testovací stolici prochází stejnými podmínkami, jako ve vašem voze a to, že je připojeno na přítok i odtok oleje a je roztáčeno přesně požadovaným množstvím vzduchu, jaké produkuje automobil, ze kterého turbína je. Ta se pak nastaví, aby požadovaný tlak podávaného vzduchu odpovídal s množstvím, které po něm bude chtít jednotka v autě a tak vám vůz nepadal do nouzového režimu.