+420 777 750 088 (Technická podpora) +420 777 767 000 (Objednávky a reklamace)

Jak nakupovat

Jak udělat objednávku na repasované turbo?

Jsou turba, která máme skladem, takové stačí objednat - vybrat variantu a projít košíkem. Na takové objednávky bude připsána záloha na starý, vratný kus z Vašeho vozu.

Co když turbo není skladem?

Takové turbo umíme také opravit, třeba se k nám jen nedostal starý kus, který by nám zůstal a tak tu na něj mohou být jen díly. Takové turbo si od Vás vyzvedneme službou PPL, opravíme ho a hned posíláme zpátky. My na takovou opravu potřebujeme většinou jeden den, plus čas u dopravce.

Proč je potřeba záloha?

Pokud Vám zasíláme naše skladové turbo, tak potřebujeme Váš starý kus na další případnou repasi zpět. Proto připočítáme zálohu, aby jsme si byli jisti, že starý kus bude vrácen zpět. Záloha taky pokrývá případné chyby v objednání varianty, pokud bude na turbu více poškození. Záloha je tak 100% vratná.

Varianty a jak poznat kterou potřebuji?

Varianty produktu určují, které díly budou do turba vsazeny nové nehledě na jejich stav ve Vašem turbu. Turbo dostanete ale v každém případě kompletní, nastavené a připravené na instalaci. Pokud objednáte nejlevnější variantu, bude naklápění a podtlakový ventil pečlivě repasován, ale zůstane původní - pokud to bude možné. Střed turbodmychadla bude vždy kompletní a nový.  Pokud si nejste jisti, neváhejte a objednejte nejlevnější variantu, připřípadném větším poškození, bude varianta doplněna od nás poté, co turbo darazí k nám.